Pilot Marynarki Wojennej

Dzisiaj mi się śniło, że Łukasz był pilotem Marynarki Wojennej będący w gotowości bojowej. Nie chciałam  się zgodzić aby beze    mnie zwalczał siły przeciwnika w strefie obrony MW we współdziałaniu z innymi rodzajami sił zbrojnych;) W związku z tym, abym mogła udać się wraz z nim, byłam poddawana przeróżnym testom wytrzymałościowym.  Zamykano mnie w sali projekcyjnej gdzie włączano mi barbarzyńskie filmy z nieludzkimi scenami,  następnie wrzucali mnie gdzieś do wody na najgorsze sposoby tudzież wystrzeliwali w powietrze.  Ja rzecz jasna, dzielnie na to wszystko się godziłam.

2 Komentarze

  1. Matka Polka in action. Niesamowite jak takie symbole są głęboko zaryte w naszej podświadomości i wyłażą wiążąc się z tym co dookoła

  2. Matka Polka Walcząca ;P


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Dodaj komentarz